TEKNOLOJİ
Teknoloji insan içindir. Öyleyse insanı ona kurban
etmemeliyiz.
Teknoloji hayatı kolaylaştırmak içindir, insanı hasta
etmek için değil
SOYSAL MEDYA
(FACEBOOK,TWİTTER,BLOG,GOOGLE VB.)
Bunlar sosyal
iletişim ağıdır doğru. İletişimi olumsuz da etkilemiştir
İnsanlarda bağımlılık
oluşturmuştur. Her bağımlılık hastalıktır
İnsan ruh sağlığını
bozduktan sonra iletişim kursa neye yarar
İletişim çağının bu
kadar yaygın olduğu bu dönemde ne yazık ki insanlar birbirlerini anlamıyor
EĞİTİM
Siz değerleri yok
ederek insanları eğitemezsiniz
Boşuna yaratılan
insan yoktur. Boşa harcanan insan vardır
Herkesin yapacağı
işler vardır. İşe göre adam değil, adama göre iş.
Eğitimde yönlendirme
başarısız olduğunu iddia ettiğimiz öğrencileri meslek liselerine göndermek
değil
ÇALIŞSAN OLUR
YanıtlaSilİYİ ÇALIŞMALAR DOSTUM.ÇALIŞTA SNİNDE OLSUN
YanıtlaSiltamam
Sil